Verzenden & retourneren

 

Verzenden & retourneren

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvangt je  een automatisch gegenereerde orderbevestiging. Indien je de orderbevestiging niet binnen 12 uur na bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, verzoeken wij je contact met ons op te nemen door een email te sturen naar info@accessories4her.nl. Door een bestelling te plaatsen geef je te kennen dat je  met de algemene voorwaarden akkoord gaat.  

Bestellingen binnen Nederland

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. De verzendkosten zijn 3,95 euro voor een brievenbus pakket en 5,95 euro voor pakket post (grotere bestelling bv. tassen en dikke sjaals). Beide verzendopties zijn met Track & Trace
Bij bestellingen vanaf 40 euro rekenen wij geen verzendkosten.

Bestellingen naar Duitsland

De verzendkosten voor bestellingen naar Duitsland zijn 4,75 euro voor een brievenbuspakketje zonder Track & Trace en 7,75 euro voor een pakket post pakketje met Track & Trace.  Bij bestellingen vanaf 50 euro worden geen verzendkosten berekend. Als je kiest voor verzending zonder track & trace is het op eigen risico. Mocht het pakketje kwijt komen wordt het betreffende bestel bedrag dan ook niet vergoed.

Bestellingen naar België 

De verzendkosten voor bestellingen naar België zijn 4,75 euro voor een brievenbuspakketje zonder Track & Trace en 7,75 euro voor een pakket post pakketje met Track & Trace.  Bij bestellingen vanaf 50 euro worden geen verzendkosten berekend. Als je kiest voor verzending zonder track & trace is het op eigen risico. Mocht het pakketje kwijt komen wordt het betreffende bestel bedrag dan ook niet vergoed.

Hoe lang duurt het tot dat ik mijn bestelling in huis heb?

De levertijd van een bestelling duurt ongeveer 2 tot 3 werkdagen (Binnen NL). Woon je in Belgie of Duitsland dan kan het langer duren. Je ontvangt een verzendbericht als je bestelling door ons is verzonden.

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling ?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Accessories4her heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst.

Volg daarvoor onze onderstaande RETOUR PROCEDURE

  1. Stuur een email naar info@accessories4her.nl met daarin je bestelnummer en welke artikelen je wilt retourneren en waarom.
  2. Stuur de artikelen naar onderstaand adres:

Accessories4her                         

 Heinsbergerweg 66                                                                                                                                                                                                                                                                                    6061 AK Posterholt

Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. De door jou gemaakte verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed.

Heb je bezorgkosten betaald? Als je alle artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug. Heb je geen bezorgkosten betaald maar door het retourneren van een gedeelte van je bestelling kom je onder het bedrag van gratis verzending dan worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht.

Voorwaarden retourneren:

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retour termijn van 14 dagen .
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als u deze binnen 14 dagen na bezorging in originele staat inclusief verpakkingen en aangemeld via de mail terugstuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet- identificeerbare retourzendingen worden indien mogelijk terug gestuurd naar de afzender.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Heb je bezorgkosten betaald? Als je alle artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug.
  • Eventuele transactie kosten worden niet vergoed.
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@accessories4her.nl  en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat.
  • Wegens hygiëne kunnen oorbellen helaas niet geretourneerd of geruild worden.